FANDOM

Köszöntő

Ez a wiki a Capcom japán cég által fejlesztett Devil May Cry sorozatról szól.

Szerkesztőket szívesen látok, akik segítik az oldal működését, és fenntartását szerkesztéseikkel.

Emellett a sablonok és az oldal fejlesztésében minden szakembert szívesen látok.

2000 Évvel Ezelőtt a Démon Harcos Sparda elzárta a Démon Világ Kapuját, és nekünk segítenünk kell a kaput zárva tartani azzal, hogy szerkesszük ezt az oldalt.

#Segítségpanel

Ahhoz, hogy új cikket hozhass létre, írd be a cikk címét az alábbi szövegdobozba, majd kattints a "Létrehozás" gombra! Ne felejtsd el kategorizálni cikkeidet!

A nulladik lépés

  • Az angol nyelvű útmutató segít azoknak, akik teljesen újak a wiki világában.

Nem tudod, hol kellene kezdened?

  • Mindenekelőtt ismerd meg a wiki szabályzatát, hogy elkerülhess minden nemű félreértést a későbbiekben!

Mi a teendő szerkesztéskor?

  • A szerkesztés során teendő lépésekről, előírásokról a útmutató erre vonatkozó része ad neked alaposabb tájékoztatást.
  • Szerkesztéskor mindig igyekezz betartani a tökéletes elrendezésmód című sabloncikkben megállapított követelményeket!
  • Cikkeid megalkotásakor előnyös, ha alkalmazod a szerkesztői sablonokat].

Segítenél a wiki jobbá tételében? Akadnak cikkek...

  • melyek kiegészítésre/javításra szorulnak,
  • s amelyek csupán kevés képet tartalmaznak.

Mi a szerkesztéskor követendő példa?

  • Tekintsd meg jónak jelölt vagy a Kiemeltnek jelölt cikkek listáját, s akár add is le szavazatodat a cikkek vitalapján!
  • Vannak olyan cikkek, melyekről már szavaztak a szerkesztők, s elnyerték a státuszt.

Gondba ütköztél?

  • A vezetőség mindig a rendelkezésedre áll, ne habozz hát feltenni nekik kérdéseidet!
Devil May Cry Wiki
Magyarország

Az ország első, bárki által
szerkeszthető DMC-enciklopédiája!