FANDOM

1272 2

Az animációs sorozat borítója.

A Devil May Cry – Démonvadászok (デビル メイ クライ; Debiru mei kurai?, ’angol nyelvterületen gyakran Devil May Cry: Animációs Sorozat’) egy japán anime sorozat, ami az eredeti videojáték, a Devil May Cry alapján készült. A sorozatot a WOWOW csatorna sugározta 2007. június 14-e és szeptember 6-a között, este 23 órakor. Dél-Amerikában 2010. szeptember 6-án vetítették. Hogy magyar bemutatója mikor lesz, nem tudni.

Történet Szerkesztés

A sorozat története a játék első és negyedik része közé sorolható. A történetben a főhős félvér, Dante saját irodájában, a A Devil May Cry sorozatban szereplő helyszínek Devil May Cry-ban unja el és lustálkodja végig napjait, s csak akkor dolgozik, ha küldetést kap, de közben növeli egyre jobban az adósságait.

A történetben két új, de állandó szereplő is feltűnik: Morrison (Dante ügynöke) és Patty (akit az első rész elején mentett meg)

A 12 részes anime 1-9 része, csak hétköznapi és harci cselekmény mutatja be, a 10-12. rész már a harcról szól.

Szereplők Szerkesztés

Főszereplők Szerkesztés

Karakter neve Japán szinkronhang Angol szinkronhang Magyar szinkronhang
Dante Morikava Tosijuki Reuben Langdon Seder Gábor
J.D. Morrison Otszuka Akio Rob Jones Megyeri János
Trish Tanaka Atszuko Luci Christian
Lady Orikasza Fumiko Mellisa Davis Nyírő Eszter
Patricia 'Patty' Lowell Fukuen Miszato Hilary Haag Vágó Bernadett
Cid Nozava Nacsi Chris Ayres
Nina Lowell Hiszakava Aja Stephanie Wittels

Mellékszereplők Szerkesztés

DVD kiadások Szerkesztés

Japánban Szerkesztés

2007. szeptember 21.-e és 2008. február 22.-e között a Funimation Entertainment cég 6 DVD-t adott ki, amelyeken 2 részt tartalmaz minden lemez. 2009. július 24.-én egy Blu-ray Disc Box-ot adtak ki, 2 lemezzel, tartalmazva az összes részt.

A lemez tartalmazza a Dante japánszinkronhangja, Morikava Tosijukival készített interjút. A Devil May Cry 4-gyel kapcsolatos előzeteseket.

A 12 rész összesen 300 perces.

Magyarországon Szerkesztés

Magyarországon a Mirax kiadó 2011. novemberében adta ki a sorozatot 3 DVD-n (később díszdobozban is) magyar, japán és angol szinkronnal és magyar felirattal.[1]