FANDOM

Karakter
[[
EvaDMC
|px]]
'

Név

Eva

Hangja

Sarah Lafleur

Faj

Ember

Szerepe

Anya

Bármi is történjék, nem számít...! Nem számít mi történik, te elbújsz és nem jössz elő... Dante, nem! Eva, Devil May Cry 3 manga.

Eva a Sparda ember felesége volt, és anyja két iker fiuknak Vergilnek, és Dantenak. Keveset tudunk róla. Csak egy fotón tűnik fel, az első játékban Dante íróasztalán.

TörténeteSzerkesztés

Dante és Vergil a 8. születés napját ünnepelte, amikor megkapták Sparda amulettjének két darabját. Később, apjuk meghalt egy démon támadás alatt, amit Mundus nyitott meg. Elrejtette őket anyjuk, és meghagyta nekik, hogy bármi történjen ők elő ne jöjjenek. Az életét adta fiaiért. Nem világos azonban Vergil választott útja, és Dante elleni harca, a Sparda Kardért.

Miután Dante felnőtt, Mundus létrehozta Trisht, aki teljesen úgy nézett ki mint Dante édesanyja Eva, ezzel manipulálva őt. Dante érzései Eva iránt tisztán látható, s bár Trish elárulta Dantet, mégis megmentette végül.

Egyéb MegjelenésekSzerkesztés

  • Eva a legtöbb helyen történelmi boszorkányként ismert, aki szerződést kötött a sötét lovaggal.
  • Az új Devil May Cry-ban, ami röviden már DMC: Devil May Cry-lesz, ami egy remake, abban Dante anyja egy angyal lesz, és az apja egy démon.

ForrásSzerkesztés

http://devilmaycry.wikia.com/wiki/Eva