FANDOM

Karakter
[[
Kyrie
|px]]
'

Név

Kyrie

Megjelenik

Devil May Cry 4

Hangjai

  • Stephanie Sheh(Devil May Cry 4 )

Faj'

Ember

Neme

Állapota

Él

Életkora

kb. 21-22 év ( Devil May Cry 4)

Foglalkozása

A Kard Rendje tagja, énekesnő

Testvérek

Credo ( Bátya, Elhunyt)

Lakóhelye

Fortuna

Too many parameters

Nero, amien te vagy, én is olyan szeretnék lenni. Nem ismerek még egy olyan emberi lényt mint te.

Kyrie (キリエ, Kirie, neve jelentése görögül Uram irgalmazz!) a Capcom által fejlesztett Devil May Cry videojáték egyik szereplője. A Devil May Cry 4-ben látható először. A játék során kiderül, hogy Nero gyermekkori barátja, egyben szerelme.

Élettörténet Szerkesztés

Kyrie szülei második gyermekeként született Fortunában. Van egy bátyja, Credo, aki a helyi Kard Rendje tábornoka. Sokat nem tudunk gyermekkoráról, csak annyit, hogy Credoval, és a városba árvaként kerülő Neroval nőttek fel. A helyi Kard Fesztivál énekesnője is egyben.

Cselekményben való szerepe Szerkesztés

Kyrie a Devil May Cry 4-ben látható először. Bár keveset szerepel, mégis fontos szerepe van. A játék kezdetekor elénekelte dalát (Out of Darkess), majd csatlakozott a többi emberhez. Nero mellé ül, akitől egy nyakláncot kapott ajándékba. Az imádkozás alatt észreveszi, hogy a mellette ülő Nero távozni készül, s megkérdi, mi a gond. Követi, de azután, hogy Nero rejtett jobb keze jelzi a veszélyt, s Dante megérkezett, menekülni kezdtek az emberekkel. Nero kézen fogva futott ki vele az épületből, ő pedig kiejtette az ajándékdobozát. Észrevéve, hogy bátyja veszélyben van, siet a megmentésére, de sikertelenül. Dante odamegy hozzá, akitől fél. Szerencséjére Nero megmentette, aki megkérte bátyjával, Credoval együtt, hogy meneküljenek ki.

Miután Nero és Dante végeztek a harcukkal, a teremben egy ládát húzz, amiben Nero Red Queen-je van. Nero odamegy segíteni neki, aki össze is rakja a kardot. A padok közt megtalálja a Nerotól kapott nyakláncot, s a nyakába helyezi, amit Nero észre is vesz. Egy kisebb földrengés következtében kimennek a városba, ahol meglátják a menekülő embereket. Ő Nero mögé rejtőzik addig, míg Nero nem megy elintézni a szörnyeket. Credoval és az emberekkel menekülésre veszik a dolgot. Észreveszi, hogy egy síró kisgyerek egy helyben áll, miközben mögötte Scarewcrowok vannak. Siet megmenteni, de tehetetlenül szorítja magához a gyereket, így Nero menti meg, aki utána kéri, hogy meneküljenek.

Miután Nero a központba ért, s harcolt Credoval, odamegy. A sikolyára felfigyel Nero, aki megdöbbenve szólítja a nevén. Kyrie arcán a félelem ül, mert bántotta Credot Nero, s észre is veszi a démoni jobb kezét, amit el is rejt a fiú. Odamenne hozzá, de hátrál, közben szorítja a nyakláncot is. Agnus is megérkezik a helyszínre, aki elmondja neki, hogy Nero egy démon, majd foglyul ejti, aztán elviszi magával. Egy szobában csapdába zárta Agnus, ahol Nero meg is találja. Kiszabadítaná őt Nero Sanctus karjaiból, de csak a nyakláncot tudja "megmenteni", majd Sanctus a Savior szoborhoz viszi, ahova be is zárja.

Nero odaér, s harcol Sanctus-szal. Amikor Nero az utolsó csapást rámérné, kiengedi a szobor mellkasán lévő kék kristályból , ami miatt Nero megállni kényszerül, de csapdába esik. Miután Nero a szobor belsejébe bekerül, illúziót látva róla ígéri meg neki, hogy meg fogja menteni. Ezt hallva boldog, s felé nyújtja a kezét, de eltűnik, mikor megfogná, előtte meg is köszön mindent.

Az utolsó pályára érve, egy nagy burokba zárta Sanctus (ahol már kiengedett hajjal van). Nero úgy tudja kiszabadítani, hogy a Jamatoval vágási csapásokat mért, s kiszabadult. Kiesett, háttal zuhanva a föld felé, de Nero a karjaiba elkapta. Hallva Nero szavait, hogy bocsánatot kér a történtekért magához tér, s látva a fiút, boldogan ölelik át egymást.

Kijutnak a szobor homlokán lévő szoborból, Nero karjaiban van. Odaérve Dante-hoz leteszi, de a szobor még él. Nero megkéri, várja meg, s boldogan egyet ért vele. Ott marad Dante-val, míg Nero megy elintézni a Saviort.

Miután Nero és Dante elbúcsúztak, odamegy Nerohoz. Nero elmondja neki, hogyha már nem ember többé, hanem démon, s hogy ez, amit szeretne, de őt nem érdekli, olyan amilyen, s neki ez számít. Nero a nyakába adja a nyakláncát, majd (a Scarewcrowok hibája miatt) megcsókolnák egymást, de félbe marad. Nero azonban mondta, hogy a csók várhat.

A Credits alatt, Nero mögött áll, s megvárja, amíg harcol. Elindul felé, ahogy ő is, de a repülő madarakra figyel. Odamegy mellé Nero, akire ráfigyel, majd a démoni jobb karját megfogja, hogyan a fiú is.