FANDOM

Karakter
[[
300px-Mundusart
|px]]
A Démon Császár.

Név

Mundus

Megjelenik

Devil May Cry
Devil May Cry 3: Dante's Awakening

Hangjai

  • Tony Daniels

Más nevei

Sötét Angyal,
A Sötétség Hercege,
A Sötét Császár,
Az Ördög Király
Plútó
Ördög Herceg

Faj

Démon

Szerepe

Ellenség

Mundus az elsődleges ellenségünk a Devil May Cry-ban, aki vereséget szenvedett Spardától 2000 évvel ezelőtt. Ő az alvilág ura, és egykor Sparda riválisa.

LeírásSzerkesztés

Amikor Dante megérkezik Mallet Szigetére, Mundus először szunnyadó formában látható: egy márvány szobor, 3 szemmel, anygaléi hosszú hajjal. A Szobor a kastély belselyében található, ám Dante nem ismerte sose a Démon Császárt így csak egy "isten szobornak" nevezte. Később a szobor eltűnt a nagyteremből, és Mundus az alvilágba költözött tovább. Amikor Dante végül találkozik vele, végül mágiával tudja sebezni a szunnyadó formályát, majd végezz vele valódi formályában.

Mundus gyakran három izzó gömb (szem) formályában mutatkozik.

TörténetSzerkesztés

A Devil May Cry 3 ElőttSzerkesztés

2 évezreddel ezelőtt, az Ördög Herceg Mundus megszületett a Démoni Világban, és az emberi világnak köszönhetően hatalma egyre csak nőtt. Támadást indított az emberek világa ellen, célja az uralkodás volt mind két oldalon. Ám Sparda a tábornokai egyike fellázadt, és egymaga állt ki Mundus és seregei ellen, hogy elzárja a Túlvilágot az emberiségtől. Mundus válaszul bosszút tervelt ki Sparda családja ellen. A démonok megtámadták és megölték Evat, Sparda feleségét, aki Dante és Vergil anyja volt.

Devil May Cry 3Szerkesztés

A DMC3 végén, Vergil a démon világ csapdájában találja magát, és ekkor megjelenik Mundus, és elkapja. Majd legyengülten átváltoztatja Nelo Angelová, és innen indulnak a Devil May Cry eseményei.