FANDOM

Karakter
[[
1000px-DMCNelo Angelo
|px]]
Nelo Angelo a Devil May Cry-ban.

Név

Nelo Angelo

Megjelenik

Devil May Cry

Hangjai

  • NINCS

Más nevei

Vergil,
A Sötét Angyal Angyal

Faj

Féldémon

Szerepe

Ellenség

Nelo Angelo (ネロアンジェロ Nero Anjero?) visszatérő fő ellenség a Devil May Cry-ban. Mível sok irodalomban az ördögök egykor angyalok voltak, nem meglepő, hogy Nelo Angelonak, azaz Sötét Angyalnak nevezik. Először a 4 Küldetésben bukkan fel, a Sötét Lovagban majd a 11-ikben a Sorsban, és végül a 17-ikben a Rész Emlékeztetőben.

LeírásSzerkesztés

Nelo Angelo bár ellenség, tisztességesen és nyíltan harcol, ritkaság ez a pokol egyik harcosától. Bár nem tud beszélni, mégis fájdalmak gyötrik amikor Dantera és családjára emlékezik, ez is jelzi, hogy Mundus hatalmában van.

TörténetSzerkesztés

Devil May Cry 3Szerkesztés

Miután Vergil Dantétól vereséget szenvedik, beleseik a az "Első Bukottak" Szobájába. Mundus közeledik felé, Vergil észreveszi és összecsap vele, még meg is jegyzi: "Jó móka lesz szembe nézni a Sötétség Hercegével. Ha az apám képes volt rá... Én is képes vagyok rá.". Azonban legyengült állapotában vereséget szenved, és Nelo Angelová válik, ak ezután Mundus szolgálatába áll.

Devil May CrySzerkesztés

Vergil később megjelenik a Mallet Szigeten, immár Nelo Angeloként, Dante számára felismerhetetlenül. Végül Dante veszi észre a tisztelet benne és nem érti egy ilyen személy miért szolgálja Mundust.

Nelo Angelo először Dantera a tükör hálószobában támad, ahol Dante reflexét tette próbára, majd a kastély kertjében egy párbajra került sor. Addig harcoltak míg Nelo Angelo el nem ejti az amulettjét, ekkor előtörtnek Vergil emlékei belőle, és fájdalmasan elmenekül. Majd a Colosseumnál ismét harc és ismét vereség. Utolsó alkalommal a kastély egyik termében harcolnak, ahol Dante megkérdőjelezi a lovag hűségét Mundushoz, és Nelo felfedi kilétét. Dante legyőzi, és kék lángok közepette eltűnik a lovag, s közben üvölt a fájdalomtól, ám az amulett másik felét otthagyja. Amikor megvizsgálja az amulettet emlékezni kezd és rájön, hogy Nelo Angelo valójában Vergil.

Egyéb MegjelenésekSzerkesztés

Devil May Cry 3 Speciális KiadásSzerkesztés

Nelo Angelot, használhatjuk Ördög Ravaszként a "Megrontott Vergil" kosztüm alatt.

SNK vs. Cacpom: Card Fighter DSSzerkesztés

Nelo Angelo egy karakter kártya a SNK Vs Capcom: Kártyajátékban DS-en.

Erők és KépességekSzerkesztés

Miután vereséget szenvedett Mundustól, Vergil új képességekre tett szert amik növelték eredeti hatáskörét, de kevésbé lett sokszínű, mint korábban. Amellett, hogy hatalmas természetfeletti erőhöz jutott, ugyanúgy megtudta idézni jégkardjait. Nelo Angelo a végső csata során már nem tudta megidézni ezeket a kadokat. Elektromos védőkesztyű viselt, amely látható már az első harc során Danteval.

JátékmenetSzerkesztés

A Devil May Cry 3 Special Edition-ban, Vergil rendelkezik a "Sérült Vergil" és a "Szuper Korrupt Vergil" kosztümökkel, amit Nelo Angeloként használhat az ördög ravasz közben. A "Sérült Vergil" ugyanazt a ruhát hordja amit Dante a Legendás Sötét Dante kosztümnél, Vergilnek ekkor halványabb bőrszíne, vörös szeme, és kék erek az arcán borítják. Nelo Angeloként használhatja a Yamatot és a Beowulf nevű kesztyűt, na meg a Force Edget. Ám a kardokat képes megidézni ebben az alakban is. Kicsit nehézkesen mozog.

ApróságokSzerkesztés

  • Nelo Angelo neve valóban egy elírás ami olaszul szószerint Sötét Angyalt jelent,
  • Nelo egyetlen szava a "Gyerünk", amit gúnyolódásként foghat fel. Ezt az ördög ravasz közben a DMC3 Special Editionben hangzik el Nelo-nak.
  • Bár Korrupt Vergilként megjelenik mint DLC, feltűnik az Ultimate Marvels vs Capcomban is.

ForrásSzerkesztés

http://devilmaycry.wikia.com/wiki/Nelo_Angelo