FANDOM

300px-Rebellion 4

A Rebellion, Dante fizikai erejének megnyilvánulása.

A Rebellion Dante kardja és egyben védjegye is. Feltűnik a Devil May Cry 2-ben, a Devil May Cry 3-ban, és a Devil May Cry 4-ben, és az animációs sorozatban. Bár formája egy sima kardra hasonlít, mégis ez egy különleges penge,a mit Dante A Sötét Lovag Spardatól kapott. A kard jelképezi fizikai erejét és hatalmát, és neve jellemzi lelkét "Ellenállás". A penge hatalma csak Dante érintésével tűnik fel.

LeírásSzerkesztés

A Rebellion egy hatalmas kétélű penge mindkét oldalán fogazott csúccsal. A markolata sima, egy kétoldalú koponya (szarvval) és csont borítja, és egy tüskés vég.

TörténetSzerkesztés

BevezetésSzerkesztés

A Rebelliont Dante egykor édesapjától, A Sötét Lovag Spardatól kapta emlékbe.

Dante elsődleges fegyvere ám a Devil May Cry-ban a Force Edget használja. Dante általában hátán cipeli a kardot, az animációs sorozatban, egy gitár tartóban hordozgatja magával, mivel az nem kelt nagy feltűnést.

ÉbredésSzerkesztés

Dante első csatájában Vergillel a Devil May Cry 3-ban, Vergil saját kardjával győzi le Dantet, aminek köszönhetően felébred démoni ereje, és elérhetővé válik az Ördög Ravasz. A kard markolata is megváltozik egy cseppet.

ErőSzerkesztés

Nem tudni e kard rendelkezik e még más képiségekkel, mint például a Yamato ami képes volt megnyitni a pokol kapukat.

HáttérSzerkesztés

A neve is jellemzi a kardot "Lázadás", mely kard véget vetett Lucifer arkangyal uralmának is, aki fellázadt az Úr ellen (úgy mint Sparda egykori mestere Mundus ellen)

Egyéb MegjelenésekSzerkesztés

  • A Marvel vs Capcom 3: Fate of Two Worlds, Dante több támadást használa Rebellionnal.
  • A Rebellion visszatér az új DMC: Devil May Cry-ban is mint Dante fegyvere, de nem képes megváltoztatni az alakját, ahogy Sparda tette.

ApróságokSzerkesztés

  • A Rebellion a Devil May Cry sorozatban is megjelenik, sőt Dante irodájában az egyik démonnak a fejében hasonló kard található.
  • Érdekes, az is, hogy mivel Dante félig démon, a koponya a kard markolatán mégis emberi, ám azon meg két szarvat figyelhetünk meg. A kard ezen változata nem tűnik fel a Devil May Cry 2-ben.
  • Az egyik legerősebb fegyver a sorozatban, mint pl. a Yamato és a Sparda Kard.

ForrásSzerkesztés

http://devilmaycry.wikia.com/wiki/Rebellion